Denné menu

Obedové menu

Trnava
8

On-line donáška






 


Hotely pre obchodných cestujúcich

Obchodní cestujúci nie sú štandardnými dovolenkovými hosťami hotela. Podľa prieskumu, ktorý uskutočnila spoločnosť Skift Global Business Traveler, sa odhaduje, že sektor business cestujúcich dosiahne v roku 2021 celosvetovo obrat 1,6 bilióna dolárov. Súčasťou prieskumu boli aj odporúčania, aké služby by mal hotel pre tento segment hostí ponúkať, čo je dôležité a nevyhnutné.
Rýchly a spoľahlivý internet

Hostia, ktorí cestujú kvôli práci musia byť online 24 hodín denne. Rýchlosť, spoľahlivosť a bezpečnosť internetového pripojenia je v tomto prípade pre hostí kľúčovou službou. Prihlasovacie údaje alebo heslá by mal hosť obdržať hneď po príchode na recepciu, alebo by tieto informácie mali byť viditeľne uvedené na viacerých miestach v hoteli i v izbách. K pohodlnému pripojeniu na notebook, tablet alebo na iné mobilné zariadenie patrí aj dostatočné množstvo elektrických zásuviek a ich jednoduchá dostupnosť.
Pohodlné postele

O kvalite a pohodlí hotelových postelí sme si už písali viac krát. Dostatočne široké postele a nepreležané matrace sú dôležité pre všetky druhy hotelov, nielen pre business hotely. Dobrý spánok vytvára dobrý začiatok dňa a celkové pozitívne nastavenie človeka.

Flexibilný check in

Dlhá cesta, ďalšie povinnosti a stretnutia, obchodní cestujúci viac ako iní hostia potrebujú a vyžadujú ľahký a nezdĺhavý proces registrácie pri príchode do hotela. Niektoré zariadenia túto službu riešia online check in procesom vopred, a hosť pri príchode už dostáva len kartu na vstup do svojej izby.

Kontaktná osoba / hotelová sekretárka

Kompetentná osoba na recepcii alebo špeciálna guest relations služba má vo svojej kompetencii.. článok pokračuje na Tophoreca.sk



Aktualizované: 13.11.2020
Autor: Petra Adamcová
Zdroj: Tophoreca.sk