Prečo hodnotiť a vyjadriť svoj názor na Gastromenu.sk?

My v Gastromenu.sk sme sa rozhodli takisto pre systém hodnotenia, ktorý je u nás 5 hviezdičkový. Tu sa dostávam k otázke prečo. Pri mojich prezentáciách sa ma veľa reštauratérov pýta, čo ak bude niekto hodnotiť tak, že bude neobjektívny a poškodí dobre meno našej reštaurácie - podniku. Mojou odpoveďou je, že hodnotenie na Gastromenu.sk nie je anonymné. Každý, kto chce vyjadriť názor, sa musí riadne zaregistrovať a až potom môže hodnotiť. To znamená, že sa eliminujú hodnotenia tých anonymov, ktorí by zámerne poškodzovali vulgárnosťou značku a dobré meno reštauratérov - prevádzkovateľov gastro podnikov.
To ale neznamená, že Gastromenu.sk bude odstraňovať všetky negatívne hodnotenia. Samozrejme reštaurácia - podnik môže vždy na hodnotenie, komentár aj odpovedať.


Ďalší príklad použijem toto. Zober si, že si chceš niečo kúpiť. Samozrejme hľadáš to kde? Samozrejme na internete. A rozhoduješ sa podľa čoho? Áno sú to tie žlté hviezdičky a nie len tie. Je to aj počet hodnotení a ďalšie ukazovatele, podľa ktorých sa rozhoduješ, ktorý tovar si kúpiš. Ďalej je to pri nákupe dovolenky. Nefunguje to presne tak isto?
Takže končím tento blog a vyzývam ťa - ohodnoť si svoj podnik a pomôž tak tým, ktorý ho nepoznajú, aby ho mohli navštíviť. - registrovať sa a hodnotiť
PS: Hodnotiť môžeš aj tie do ktorých vstúpiš prvý krát. Je to predsa tvoj názor a za názor sa netreba hanbiť, či?
Takže prichádzame do finále. Má hodnotenie zmysel?
Ktorý podnik má aspoň 4,5 - možno dokonca 5 hviezdičiek? Nerozhoduješ sa podľa toho, ktorý podnik na základe tohoto hodnotenia navštíviš? Pokiaľ ho poznáš, podľa hodnotenia sa riadiť nemusíš, ale čo keď daný podnik nepoznáš? - registrovať sa a hodnotiť
Tento blog vznikol na podporu hodnotiaceho systému na Gastromenu.sk ✔
Aktualizované: 12.04.2021
Autor: Gastromenu.sk
Zdroj: Foto Branislav Brežák